dinsdag 3 januari 2012

30 november 2011

Het is eindelijk zo ver. De start van onze eerste 3 dagen doe stage. Met als BC : De Sint. Een heel leuk, boeiend thema, waar je enorm veel mee kunt doen. Na het hele harde werk, mochten we eindelijk onze voorbereidende activiteiten uitvoeren samen met de lieve kleuters. In het begin had ik wel kleine zenuwen, maar dit was nergens voor nodig, want alles verliep erg vlot.

Ik deed mijn stage in de Vrije Basisschool Zeppelin te Dentergem.
Ik heb enorm genoten van mijn stage, het waren 3 leerrijke dagen! Door mijn mentor heb ik veel bijgeleerd en ideeën voor later verzameld. Het is een stage die ik niet vlug zal vergeten!


Knutselmateriaal voor stage

Zakjes met de symbolen van de kleuters voor tijdens het onthaal moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten